Osto- ja toimitusehdot

Myynti- ja toimitusehdot

Hyvä asiakas, nämä ehdot sovelletaan kun teet ostoksia Fi o Li Ab:ssa (3189606-5).

Myymme vaatteita ja muita tekstiilejä Suomessa. Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvolisäveron (alv). Pidetään itsellemme oikeuden oikaista hintoja ja toimituskustannuksia tilaustuotteille (ei varastossa olevia). Jos jokin tilaamasi tuote ei saatavilla pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen. Varastossa olevia tuotteita ei voi varata verkkokaupan ostoskoriin ennen kuin tilaus on tehty loppuun.

Maksu

Käytämme maksuvälineinä Klarna, pankkikortti (debit tai credit) sekä pankkisiirto.

Toimitus

Tilauksesi käsitellään 1-3 päivän sisällä tehdystä ostoksesta. Tuotteet toimitetaan Postin kautta. Riippuen paketin suuruudesta nouto järjestyy Postin pakettiautomaatista, jakelupisteestä tai omasta postilaatikosta. Paketti säilyy Postilla 7 vuorokautta laskettu saapumispäivämäärästä. Tämän jälkeen paketti palautetaan lähettäjälle. Toimituskulut määrittyy paketin koosta ja painosta. Arvioitu toimitusaika Suomessa on 3-6 päivää.

Sopimuksen mukaan voit myös hakea tilauksesi meidän PopUp-kaupasta tai meidän varasto kaupasta Bäckbyssä. Ostettujen tuotteiden vaihto ja palautus on maksuton. HUOM! Aletuotteissa ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Toimitus ulkomaille

Jos toivot toimitusta tuotteillesi Suomen ulkopuolelle olevaan osoitteeseen, ystävällisesti ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun info@fioli.fi

Lähetys jää noutamatta

Pidätämme oikeuden veloitta kustannuksista jotka syntyvät noudattamattomasta paketista, jotka palautetaan lähettäjälle. Veloitus on 12,90€ per paketti.

Kadut ostoksesi toimitusaikana

Huomioi että jos kadut ostostasi ja haluat palauttaa tuotteet, sinun tulee ensin noudattaa pakettisi ja avaamattomana heti maksaa ja lähettää paketti takaisin seuraavaan osoitteeseen:

FioLi
Bäckbyvägen 499
68830 BÄCKBY

Palautus ja vaihto-oikeus

Meillä on avoin osto 14 päivää, edellyttäen että tuote on käyttämätön. Jos haluat vaihtaa tuotetta, pyydämme ystävällisesti että otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen info@fioli.fi

Palautettava tuote tulee pakata huolellisesti. Vastuu siitä että tuotteet saapuvat perille on asiakkaalla ja tietty suosittelemme että säästät kaikki kuitit palautuksessa. Kun palautus saapuu meille, lähetämme sinulle uuden tuotteen tai palautamme maksun summan tilillesi viivettä. Jos palautat kampanja tuotteita, loppusumma lasketaan niistä tuotteista jotka päätät pitää ja loput ostosummasta palautetaan.

Reklamaatio

Jos huomaat tuotanto- tai materiaalivika, sinulla on asiakkaan oikeus tehdä reklamaatio tuotteestasi ja saat korvausta mahdollisesta kustannuksesta hyväksytystä reklamaatiosta. Fi o Li ei ole vastuussa virheistä jotka ovat syntyneet normaalista käytöstä tai tuotteen väärästä käytöstä. Reklamaatiot ja kuljetus viat on syytä mahdollisimman nopeasti ilmoittaa asiakaspalveluumme info@fioli.fi

Tietoturva

Henkilötietojen käsittely (GDPR)

Fi o Li sitoutuu kunnioittamaan ja suojelemaan henkilötietojasi ja henkilöllisyyttäsi sovellettavan lain ja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Meidän käsittelemämme tiedot ovat tietoja, jotka olet itse toimittanut.

Kun teet ostoksia Fi o Li:ssä säilytämme seuraavia tietoja:

  •  Etu- ja sukunimi
  •  Osoitetiedot
  •  Puhelinnumero
  •  Sähköpostiosoite
  •  Ostsohistoria

Meillä ei ole koskaan pääsyä korttisi tietoihin tai sosiaaliturvatunnukseen. jotka annoit maksaessa Tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle. Jos ette halua että säilytämme henkilötietojasi tai ostohistoriaa voit ilmoittaa tästä meidän asiakaspalveluumme info@fioli.fi